بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:33
بازديد از اين پست : 271

اتلتیک بیلبائو: برای سال های بسیاری است که من باشگاه اتلتیک بیلبائو را به خاطر ایده و فلسفه خاص خودش تحسین کرده ام. بازی برابر آن ها مرا بسیار نگران کرده است زیرا که تیم شان سرمربی و تمام کننده های فوق العاده ای دارد. آنها به خوبی حریف را تحت فشار می گذراند و برای جدال و مبارزه با  آن ها باید در بالاترین سطح ممکن عمل کنیم

بارسا نیوز

بازی با پیراهن به رنگ پرچم کاتالان: ایده جذابی است و امیدوارم با پوشیدن این پیراهن هواداران در بازی دشوار فردا بیش تر از قبل ما را حمایت کنند.

خستگی ناشی از بای های ملی: این گونه به قضیه نگاه نمی کنم. من برای سفرها و بازی هایی که بازیکنانم برای حضور در تیم ملی کشورشان انجام داده اند، ارزش زیادی قائلم. ما هفته متفاوتی را پشت سر گذاشتیم و باید ببینم که در نهایت چه ترکیبی از بازیکنان برای دیدار فردا مناسب تر خواهد بود.

کلودیو براوو: تصمیم نگرفته ام که کدام بازیکنان از ابتدا به میدان خواهند رفت، اما چیزی که مشخص است همچون همیشه ابتدا ترکیب تیم را به خود بازیکنان اعلام خواهم کرد و پس از آن رسانه ای خواهد شد. برای من تنها عملکرد در بازی ها و تمرینات است که اهمیت دارد اگر کلودیو تصمیم گرفت که برای رقابت بر سر جایگاهش در تیم زودتر از بازی های ملی برگردد تصمیم خودش بود و من نقشی در آن نداشتم.

مونیر الحدادی: از تیم جوانان اوو همراه دو یا سه بازیکن دیگر به تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای فوتبال بسیار نزدیک شده اند. او در حال حاضر بسیار خوشحال است و در دوران فوق العاده ای از زمان بازیگری اش به سر می برد اما هنوز کارهای فراوانی است که باید انجام دهد.

نیمار: انتظار دارم بهترین نیمار ممکن را در زمین مسابقه ببینم. او بازیکن ویژه ای برای ما است که  فشار های زیادی  را هم در باشگاه و هم در تیم ملی به خوبی  کنترل کرده است. او در تمرینات روز گذشته فوق العاده  آماده بود و همچون بسیاری دیگر از بازیکنان شرایط بازی و چراغ سبز تیم پزشکی را دریافت کرده است.

ژوزه مورینیو: در زمان حضور او در بارسا رابطه فوق العاده ای با یکدیگر داشتیم و از دیدن دوباره او در سوئیس واقعا خوشحال شدم زیرا که هنوز هم یکی از بهترین ها است. جر و بحث او با گواردیولا در جلسه مربیان یوفا؟ شاید من خواب بودم! زیرا که من هیچ چیز ندیدم و هیج اتفاق خاصی بین این دو به وقوع نپیوست.

لیونل مسی:  او برای بازی فردا آماده است و امروز بدون مشکل در تمرینات تیم حضور یافت.

ایتوراسبه: واقعا بازیکن جذابی است که پیشرفتش به خوبی ادامه پیدا کرده است او بازیکن بسیار شجاعی است که توانایی بازی در پست های مختلفی دارد و یکی از ستارگان  آنها به شمار می رود.

توماس فرمالن: مدافع میانی مورد علاقه من است. او گزینه های زیادی را به تیم اضافه می کند، سرزنی، بازیسازی از عقب زمین، جاه طلبی، انگیزه بالا، تجربه و ... او بازیکنی بود که در این منطقه به آن نیاز داشتیم.

ژاوی: او یکی از مهم تر ین بازیکنان تیم در این فصل خواهد بود. او از نظر فیزیکی در این مدت پیشرفت زیادی کرده است و همچون سایر بازیکنان به روی او برای ادامه بازی ها حساب کرده ام.

دربی مادرید: ما باید به فکر سه امتیاز دیدار دشوارمان برابر شاگردان والورده باشیم اما اگر به نظر من باشد دوست دارم در بازی فردا هر دو تیم بازنده شوند (می خندد)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »